جزئیات تاکتیک های فریبنده انتخاباتی هاشمی در روزهای پیش رو/ چرخش از کارناوالهای تبلیغاتی ۸۴ به یاد وا

نوبت شما به نقل از وبلاگ”قرارگاه بصیرت” نوشت:

اطلاع از تاکتیک های پنهان کمیته به اصطلاح عملیات روانی ستاد هاشمی در روزهای آینده اولا به دلیل روشن شدن افکار عمومی و ثانیا به جهت پی بردن به عمق تزلزل و هراس از آخرین شکست سیاسی هاشمی مهم به نظر می رسد، تاکتیک هایی که برای اولین بار در پایگاه خبری مرصاد واکاوی می شوند. imag3es

به گزارش قرارگاه بصیرت به نقل از پایگاه خبری مرصاد، آغاز تبلیغات پیش از موعد هاشمی آن هم  با خبر دروغ نشان از ترس کمیته جنگ روانی ستاد وی  دارد، هاشمی و یارانش به خوبی می دانند که فاقد پایگاه اجتماعی لازم برای کسب رأی مردمی در انتخابات پیش رو هستند و تجربه حضور هاشمی در چند انتخابات پیشین نشان داده که وی از اقبال عمومی خوبی برخوردار نیست.

شکست هاشمی در انتخابات مجلس ششم و تکرار آن در انتخابات سال ۸۴ کابوسی است که تجربه آن در سال ۹۲ به یک پایان بی بازگشت سیاسی برای هاشمی و یارانش منتهی می شود، بنا به گفته رفسنجانی او ازبخشدار و فرماندارش، یعنی احمدی نژاد شکست سنگینی در سال ۸۴ خورد و این بار برای اینکه نتیجه مجلس ششم و ریاست جمهوری دوره نهم تکرار نشود یک کمیته به اصطلاح جنگ روانی تشکیل داده است که تیمهای  رسانه ای و تبلیغی، افکار سنجی و ارتباطات مردمی در زیر مجموعه آن قرار دارند.

تاکتیک های روزهای قبل و آینده

تلفیق بیانیه شماره یک و شماره دو هاشمی نشان از آن دارد او می خواهد به گفتمان انقلاب اسلامی بازگشت تاکتیکی داشته باشد و حتی به ظاهر نشان دهد به دولت تکنوکرات معتقد نیست، استفاده از ادبیات انقلابی در بیانیه شماره ۲ آن هم بعد از یک دوره ژست های اصلاح طلبانه تند گواه این ادعا است.

درباره

کلیک کنید

ترجیح می‌دهم پیشنهاد وزارت خارجه به فرد دیگری داده شود

در طول چهار سال گذشته سال‌های سختی را پشت سر گذاشته است. مذاکرات فشرده هسته‌ای، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *